- placat cu aur brățară de oțel italian de brand Morellato din colecția Cuoremio ,
- design interesant, cu cristale de ton perfect fin orice tinuta,
- acest produs în mâinile tale devine bijuterie originală.
Morellato bijuterii atrage designul original, gama largă de colecții și de manoperă de calitate.
De la un mic atelier la o companie mare, Morellato este o poveste de succes ce a inceput acum un secol si si-a dezvoltat o viziune proprie, ce a trecut cu succes peste scepticismul, moda si dificultatile perioadei respective. Giulio Morellato este fondatorul brandului italian. El si-a construit imperiul de la zero, incepand cu un mic magazin de ceasuri, pe care l-a deschis impreuna cu fratele sau. Inovatia, viziunea si calitatea au fost dintotdeauna valorile acestui brand.
Morellato face parte din Morellato Group, ce include mai multe branduri care sunt experte in ceea ce priveste designul, procesul de fabricare si marketingul bijuteriilor si ceasurilor. Morellato Group isi asigura locul pe piata prin brandurile sale: Morellato, Sector, Philip Watch, Bluespirit, Chronostar, dar si prin brandurile licentiate, cum ar fi John Galliano, Maserati, Just Cavalli si Miss Sixty. Compania detine monopolul si pe piata fabricantilor de curele pentru ceasuri, activitate cu care si-a si inceput calatoria.
Linia de bijuterii lansata in anul 1999, a facut din acest brand un simbol al luxului modern. Conceptul de "bijuteria ca mod de viata" a dus la aparitia unui nou sector de piata si a facut din acest brand un lider in lumea fashion-ului de bijuterii. Reinterpretarea conceptului de lux intr-un mod contemporan si mentinerea calitatii care i-a consacrat, sunt doar cateva dintre secretele ce se afla la baza povestii de succes a brandului Morellato.
Multumita acestui brand s-a inceput combinarea materialelor precum diamante, aur, pietre pretioase si materiale naturale cu otel, ceea ce a oferit o alta valoare consumtorului. Grupul a pastrat aceleasi valori si simt estetic si in momentul in care a venit vorba despre fabricarea ceasurilor.
Compania a avut succes si datorita dezvoltarii, in timp, a unei retele puternice de distributie. Aceasta retea a reusit sa raspunda cererii venita din partea pietei globale si s-a adaptat in functie de pietele locale. In acest mod, grupul a reusit sa ofere clientilor sai o mare varietate de produse, cu scopul de a satisface diverse asteptari si preferinte.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu